Clement Studebaker a fost unul dintre industriaşii care au investit totul în industria vehiculelor.
Iniţial s-a lansat prin fabricarea de trăsuri, după care anticipând progresul tehnologic a reprofilat compania Studebaker Manufacturing Company spre construcţia de automobile. Şi-a extins domeniul de activitate în construcţia de motoare de
avion, camioane, vehicule amfibi.
Studebaker a fost printre primele companii americane care au intrat în industria auto în 1902, la 50 de ani de la înființarea de către Studebaker a unui magazin ca producător de cărucioare, trăsuri și hamuri. Din 1902 până în 1966, când concurența a condus compania în faliment, Studebaker a produs mai multe modele remarcabile.
Cele mai semnificative ar fi Electric Coupe din 1911, Commander Roadster din 1928, President St. Regis Brougham din 1932, Champion Starlight/Starliner Hardtop din 1953, Lark Sedan din 1963 și Studebaker Avanti „No. 9” tot din 1963.
Există încă mulți nostalgici ai mărcii Studebaker, dintre care unii au mers până la încercarea să o readucă la viață. Designerul francez Jeremy Gomes este unul dintre ei, deși încercarea sa de a reînvia Studebaker este un exercițiu de design și nimic mai mult.
Inspirându-se după modelul Studebaker Champion din 1950, designerul a conceput un coupe Studebaker modern care arată absolut superb. El a folosit trăsăturile specifice mărcii, care includ grila ce simbolizează vârful unui glonț și le-a combinat cu elemente moderne precum luminile elegante LED, forma aerodinamică a acoperșului și mânerele ascunse ale ușilor.
Jeremy este un proaspăt absolvent al unei facultăți de desing în transporturi din Paris, și dorește ca aceste schițe să reprezinte biletul de intrare în industria auto.